Spôsob dopravy

V tejto sekcií nájdete informácie ohľadom doručenia tovaru pre Vašu rýchlu orientáciu.
Naša spoločnosť využíva kuriérske služby spoločnosti 123 kuriér https://www.123kurier.sk/

Doprava zadarmo pre každého!

Nechajte si svoj tovar doručiť úplne zadarmo! Nehľadajte žiadne podmienky, tovar doručujeme úplne zdarma!
Náš tovar, ktorý je skladom, sa snažíme expedovať nasledujúci den po obdržaní objednávky. Pri produktoch, ktoré sú momentálne nedostupné máte uvedený predpokladaný dátum naskladnenia. Upozorňujeme, že tento dátum je orientačný a môže sa mierne meniť. Presný dátum Vám bude oznámený ihneď ako to bude možné.

Doručenie kuriérom trvá 1-2 dni od odoslania. O expedovania budete informovaný emailom alebo SMS správom. Kuriér ma povinnosť Vás pred prevzatím telefonicky kontaktovať na číslo uvedené v objednávkovom formulári. Čas dovozu kuriérom je v rukách spoločnosti 123 kuriér, pokiaľ si pred expedovaním tovaru s nami nedohodnete iné ako štandardné doručenie.

[green]Dôrazne odporúčame: Tovar si po prevzatí skontrolujte do 24 hodín! 
Nároky z neskoršie zistených vád tovaru poškodeného pri preprave je možné si uplatniť len ak zákazník preukáže, že reklamované vady mal tovar už v čase prevzatia od dopravcu! [/green]


[green]Súčasťou zásielky je faktúra (daňový doklad) umiestnená v obálke na jednom z balíkov.[/green]

Pred prevzatím si tovar prosím skontrolujte, či je obal neporušený (u zásielky 123 kuriér je možná len kontrola obalu, prípadne následná reklamácia poškodeného výrobku do 24 hodín od prevzatia), v prípade akejkoľvek nezrovnalosti tovar neprevezmite! Neskoršie reklamácie tohto druhu je možné uznať len ak kupujúci preukáže, že reklamované vady mal tovar už v čase prevzatia od dopravcu.

Kontrola funkčnosti výrobku na mieste nie je možná.


Čo robiť po prevzatí zásielky?


Po prevzatí zásielky kuriérom, prosíme, skontrolujte neporušnosť produktu. Tovar je možné nahlásiť do 24 hodín od doručenia v prípade jeho poškodenia vplyvom dopravy (rozbité alebo prasknuté sklo, pretlačenie klobúka, atď). 
Neskoršie reklamácie tohto druhu bude možné uznať len ak kupujúci preukáže, že reklamované vady mal tovar už v čase jeho prevzatia.

Čo robiť ak je tovar poškodený ale zásielku ste uz prevzali?


Ani v tomto prípade nemusíte mať žiaden strach. Náš tovar je poistený a jeho poistenie platí až 24 hodín po Vašom prevzatí! Poškodenie nafoťte a zašlite nám na mail reklamacie@elusia.sk. O poškodení nás kontaktujte aj na telefónne číslo 041 20 20 222. Po obdržaní reklamácie začneme robiť ihneď všetky kroky, aby sme Vam zaslali poškodené svietidlo alebo jeho časť čo najskor. V niektorých prípadoch požaduje kurierska služba aj vyzdvihnutie poškodeného balíka, v tom prípade sa prosím dohodnite s kuriérom, ktorý Vas bude kontaktovať o jeho prevzatí.

Zamestnanci kuriérskej spoločnosti nie sú našimi zamestnancami. Napriek tomu, ak by ste mali akýkoľvek problém, budeme radi za Váš podnet na zlepšenie.